hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - cápauszonyokkal gerillázik

Cápauszonyok lepték el egy budapesti és két vidéki bevásárlóközpont szökőkútjait is. A cápákon látható felirat a Vodafone-ra utal, a mobilcég ezzel népszerűsíti az Olimpia kapcsán elindított vízipólós microsite-ot.
hirdetés

A Vodapolo.hu-t hirdetik azok a cápák, amelyek augusztustól hűsölnek Budapesten a Deák téri Gödör, valamint a Szeged Pláza és a Győr Pláza szökőkútjaiban. A Kreatív Online írt arról, hogy a microsite-ot a mobilcég a pekingi Olimpiára készítette el, az oldalon a hírek, képek és játékok mellett vízipólós blog is található, valamint itt árverezik el a nyári játékok után a férfi vízilabda válogatott tagjai által dedikált labdát és a sportolók ruháit.

A Vodafone cápauszonyai augusztus közepéig lesznek a szökőkutakban, ezt augusztus 17-én követi a kampány utolsó szakasza. Erről csak annyit tudtunk meg, hogy budapesti és vidéki nagyvárosok sétálóutcáiban jelenik majd meg a Vodafone.

A mobiltársaság a gerillaakción kívül cápa formájú gumicukrokat osztogatott a Margitszigeten a vízilabda mérkőzésekről távozó nézők között, illetve print és online kampánnyal népszerűsítette a microsite-ot.

A Vodapolo kampányát a Rapp Collins gondozza, amely a mobilcég kreatívügynökségének, a DDB-nek a BTL-ügynöksége.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés