hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olimpiai játék a T-Mobile-nak

Pekingmanager.com címmel sportrajongóknak indított el egy virtuális játékot az Activity Group. A menedzserjátékon kívül olimpiai hírek és tudósítások is szerepelnek az oldalon, amely a T-Mobile márkaaktivitása.
hirdetés

Esélylatolgatásra buzdítja a Pekingmanager.com a regisztrált felhasználókat, akik 300 kreditpontért vásárolhatnak meg különböző pontértékkel bíró, olimpiai győzelemre esélyes játékosokat, választásaikat pedig az események alakulásának megfelelően folyamatosan módosíthatják. Végül az olimpián elért helyezések tükrében eldől, hogy melyik „pekingmanagernek” voltak a legügyesebb sportolói, a helyes tippekért pedig nyeremények találnak gazdára.

A weboldalon a játékon kívül olimpiai hírek és tudósítások, valamint a sportolókról információk is szerepelnek. A Pekingmanager.com-ot a T-Mobile megbízásából a mobiltársaság BTL eseményeit gondozó Activity Group készítette. Egyébként ez az ügynökség felelt a T-Mobile júliusi Balaton Sound megjelenését népszerűsítő, játékos filmforgatásra buzdító tefilmedtenyarad.com oldalért is.

A mobiltársaság a virtuális világ mellett valós helyszínen, a Millenárison felállított T-Mobile Olimpiai Bázison is várja a szurkolókat.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés