hirdetés
hirdetés
hirdetés

100 milliós bírság a Free Choice-nak

100 milló forintra bírságolta a GVH a Free Choice-ot. A vállalat hirdetéseiben valótlanul állította étrend-kiegészítőiről, hogy gyógyhatásúak.
hirdetés

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Free Choice – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A vállalkozás az általa forgalmazott különböző készítményeknek gyógyhatást tulajdonított, de az ezzel kapcsolatos állításait nem tudta igazolni a versenyhatóság felé, így 100 millió forint bírságot kapott. Múlt héten a Schobert Norbert tulajdonában lévő Update kapott hasonló okokból 3 milliós bírságot a GVH-tól.

A versenyhatóság közleményében kifejti: alapvető fontosságúnak tartja, hogy az egészségre ható termékekről bármilyen formában nyújtott tájékoztatások pontosak, valósak legyenek, mivel ezen szektorokban különösen jelentős lehet a megtévesztő reklámokkal okozott fogyasztói hátrány.

A GVH szerint a vitaminokat és egyéb étrend-kiegészítőket gyártó Free Choice által a drlenkei.hu honlapon, a Vitamin magazinban és más módon közzétett tájékoztatások tartalma azt sugallja, hogy a készítmények gyógyhatásúak. Ezt azonban a cég nem igazolta, nem mutatta be az illetékes szakhatóság igazoló szakvéleményét a GVH-nak, így a hatóság szerint valótlanul állította, hogy egyes termékei alkalmasak betegségek, illetve a szervezet működési zavarainak, rendellenességeinek a gyógyítására. A GVH vizsgálata továbbá megállapította, hogy a Free Choice több termékének a forgalmazását az ÁNTSZ betiltotta, de azokat a vállalkozás mégis forgalmazta.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés