hirdetés
hirdetés
hirdetés

12 milliárddal nőtt a TV2 Csoport bevétele, mégis veszteségesek

Az Igazságügyi Minisztérium cégjegyzékén már elérhető a TV2 Csoport 2017-es üzleti évének pénzügyi adatai. 32 milliárdos bevétel mellett még mindig 2 milliárd a veszteség.

hirdetés

Eszerint a TV2 Csoport bevétele 2016-17 között 20,7 milliárdról 32,8 milliárd forintra nőtt, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a 2017-es év állami költéseinek nagy része a közmédia mellett a TV2-nél landolt.

Gondolhatná az egyszeri szemlélődő, hogy 60 százalékkal emelkedő bevétellel már csak sikerül nyereséget is termelnie a cégnek, amely hosszú évek óta folyamatosan mínuszosan működik. Hát nem, 2017-ben még mindig 2 milliárd volt a cég vesztesége (ami persze javulás a 2016-os év 7,18 milliárdos veszteségéhez képest).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés