hirdetés
hirdetés
hirdetés

150 millióból rendezik augusztus huszadikát

Az augusztus 20-ai rendezvény biztosítását egy három cégből összeállt konzorcium végzi, bruttó 70 millió forintért – a zárt tender eredményéről a Napi Gazdaság számolt be.

hirdetés

Arról a Kreatív Online is írt, hogy egy hónappal az augusztus 20-ai rendezvények előtt még nem lehetett tudni, hogy melyik cégre bízza az állam az országos ünnepség szervezési és kommunikációs feladatait. Akkor a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) úgy tájékoztatott, hogy azon feladatok esetében, melyet a tárca maga is el tud végezni – ilyen például a kommunikáció – semmilyen szerződést nem kötött, és nem is áll szándékában kötni. A minisztérium több felajánlást is kapott, a szombathelyi Kopula ’96 például a tűzijáték technikai feltételeit és kivitelezését vállalata. A Napi Gazdaság úgy tudja, az államalapítási ünnepséget 150 millió forintból rendezik az idén, ebből az államot 120-130 millió forint terheli. A tűzijáték értéke nettó 50 millió forint, a KIM a költségek áfáját vállalta át.

A lap arról is értesült, hogy eredménnyel zárult a rendezvény biztosítására szóló zárt, meghívásos közbeszerzési eljárás: a bruttó 70 millió forint értékű megbízást az Edex Hungary, a Valton-Sec és a rendezvénytechnikával foglalkozó GEM cégekből szerveződött konzorcium nyerte el.

A kormány szerdai ülésén elfogadta az idei augusztus 20-ai ünnep programját, a KEHI pedig vizsgálatot indított a korábbi állami rendezvények, különös tekintettel az augusztus 20-ai ünnepségek hátterével kapcsolatban.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés