hirdetés
hirdetés
hirdetés

19 százalékkal csökkent a Viasat Hungária bevétele

A Viasat Hungária két csatornája 19 százalékkal kevesebb árbevételt hozott a harmadik negyedévben. Ketten együtt 7,8 százalékos kereskedelmi közönségarányt szereztek.
hirdetés

Nyilvánosságra hozta a 2009. szeptember 30-án lezárult harmadik negyedév eredményét a Modern Times Group (MTG) nemzetközi szórakoztatóipari vállalatcsoport, a Viasat3 és a Tv6 tulajdonosa. 

A Viasat Hungária árbevétele az idei év harmadik negyedévében 19 százalékkal csökkent a tavalyi év azonos időszakához képest. (A bevételi adatok a két csatorna összes bevételét, köztük a „net-net” alapon számított hirdetési bevételeket tartalmazzák.) A csatornák összesített kereskedelmi közönségaránya (CSOV) átlagosan 7,8 százalék volt az év első kilenc hónapjában.

A Viasat az első negyedévben még 6 százalékos bevételnövekedést tudott elérni, majd június végén már 11 százalékos csökkenést könyveltek el. Így az első kilenc hónapra vetített árbevétel csökkenése 9 százalékos.

Az elmúlt fél évben a Viasat Hungáriánál számos változás történt. A tévétársaság április végén jelentette be, hogy kivonja magát az ORTT fennhatósága alól és a brit médiahatóság felügyelete alatt folytatja a szórást. A döntés hátterében az állt, hogy ha a csatorna Magyarországon marad, akkor közszolgálati tartalmat kellett volna készítenie, ennek elmaradásáért pedig az ORTT folyamatosan bírságolta volna őket. A strukturális változások a menedszmentet érintette eddig a leginkább. Szeptember elején távozott Kocsis Attila, a Viasat vezérigazgatója, nem sokkal később értékesítési igazgatóból kereskedelmivé léptették elő Megyeri Andrást,  Egy hete pedig Sajti Dániel marketingigazgató hagyta ott a csatornát. Mindeközben a Viasat megújította arculatát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés