Post-it War: sok ügynökség szállt harcba
Eddig 22 ügynökség jelentkezett a május 10-én meghirdetett Post-it War versenyre. A toborzás folytatódik, bárki harcba szállhat a kommunikációs iparból.
22 nagy, kicsi, budapesti és vidéki ügynökség jelentkezett a Kreatív, az Effectiv-Art és a 3M közös kommunikációs szakmai versenyére, a csütörtökön meghirdetett első magyarországi Post-it War-ra.
Akik önként és dalolva jelentkeztek a harcra
Myrtis Creative
Budapest
Bee Group Hungary
Budapest
Dlight
Szentendre
HPS Group
Budapest
Schneider & Saltz
Pécs
Euro RSCG
Budapest
Kirowski Isobar
Budapest
Art Média
Budapest
Hírek Média
Budapest
McCann Erickson
Budapest
Avalanche
Budapest
Ebola
Budapest
Adamsky
Budapest
DDB
Budapest
Initiative-Brand Connection
Budapest
Raygun
Budapest
Bemind
Veszprém
Binga
Szeged
Factory Creative Studio
Szeged
4BRO
Budapest
Café Communications
Budapest
Salt Communications
Budapest
A hadbalépők - a kontaktszemélyek feltüntetett elérhetőségével együtt - a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen Post-it War tárgymegjelöléssel jelentkezhetnek, és írják meg, ha szükségük van a színes cetlikre. Ugyanis még három jelentkező ingyen kaphatja meg a futártól a 3M összes színű Post-it munícióját (a cég eredetileg 25 versenyzőnek biztosította a színes cetliket, a felsorolt 22 ügynökség pedig mind igényelt Post-iteket). Nekik az átvételkor egy háborúba lépési nyilatkozatot kell aláírni, annak érdekében, hogy a szállítmányt tényleg a harcra használják fel.
A versenyben természetesen saját Post-itekkel is lehet dolgozni, így bárki jelentkezhet. Az ingyenes muníciót a jelentkezés sorrendjében osztjuk ki.
Etikai kódex (játékszabályzat) |
A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21. A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre várjuk június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.) A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja. |
Update: A nagy érdekődés miatt a 3M úgy döntött, hogy emeli a limitet, és 30 jelentkező cég részére biztosít Post-iteket. Ezt a határt cikkünk megjelenése óta elértük, így a többi jelentkezőnek saját erőforrásból kell biztosítania a muníciót.
Cikkünk megjelenése után az alábbi nyolc ügynökség szállt harcba: Up Hungary, We Love Kreatív, Grey, Bögrecast Online Kommunikációs Ügynökség, Hypnosia, 42 Digital, VM. Komm és az Artvertising.