hirdetés
hirdetés

„Nem hiszünk abban, hogy egy nagy fizetőfal mögé betoljuk a 24.hu-t”

Az új dizájn Szigeti Péter, lapigazgató és Pető Péter, főszerkesztő szerint a 24.hu egy régi problémájára is megoldást hozhat, az olvasói támogatásokat pedig direkt nem tolták előtérbe. De lesznek olyan projektjeik, amelyekhez célzottan olvasói hozzájárulást kérnek 2021-ben. A megújulás mellett a szerkesztőség belső hangulatáról,  a hírverseny idei felborulásáról és a tulajdonos elleni támadásokról is kérdeztük a 24.hu lapvezetését.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!