hirdetés
hirdetés
hirdetés

24 milliós tender akadálymentesítéses kommunikációra

Akadálymentesítési programja eredményeinek kommunikációjára keres partnert a Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány (FSZK). A tevékenységre fordítható összeg maximum nettó 24,5 millió forint.
hirdetés

„A fizikai és info-kommunikációs akadálymentesítés szakmai hátterének kialakítása” című projekt eredményeinek megismertetésére keres tárgyalás nélküli eljáráson partnert az FSZK – írja a Közbeszerzési Értesítő.
 
Az elvégzendő feladatok lesznek:

  • tévészpot sugárzása minimum 460 alkalommal (60 országos, 400 regionális/helyi csatorna) maximum nettó 11,5 millió forint értékben
  • 1000 darab záró kiadvány készítése maximum nettó 4 millió forint értékben
  • egyéb kommunikációs tevékenységek, kiállítások szervezése, kérdőíves felmérés elvégzése, eredmények kommunikációja

A pályázatok elbírálási szempontjainál a szakmai tartalom számít (60 százalékban) leginkább. A kiíró az összességében legelőnyösebb ajánlatot nyilvánítja győztesnek. A megbízás értéke nettó 24,5 millió forint.

Az ajánlatokat június 8-ig várják, az együttműködés kezdete várhatólag július 3-a lesz.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés