hirdetés
hirdetés

30 milliós tender műsorkészítőknek

2010-07-29

A Jövőkerék Alapítvány uniós forrást használ fel az éghajlatváltozás fenntarthatósági kérdéseiről szóló médiakampányához. Ennek része egy tévésorozat, aminek feladatait tenderen hirdették meg.

Tárgyalás nélküli közbeszerzési eljárást írt ki a Jövőkerék Alapítvány a „Médiakampány az éghajlatváltozás fenntarthatósági kérdéseiről" című uniós projekthez kapcsolódóan. A meghirdetett feladatok egy 30 részes tévésorozat készítésére szólnak, a részek egyenként 26 percesek. Az első 24 rész ismeretterjesztés jellegű, az utolsó két rész pedig kerekasztalbeszélgetés, minimum három meghívott vendéggel. A kiíró legalább 15 kópia legyártását várja el.

A nyertesnek a sorozat első két részét a szerződés megkötését követő 10 napon belül kell elkészítenie, ezt követően heti egy darab filmet kell előállítani minden héten csütörtök délig.

A tenderen az a cég indul eséllyel, amelyiknek éves nettó árbevétele a megelőző három év átlagában elérte a 40 millió forintot, míg a közbeszerzés tárgya szerint - ismeretterjesztés jellegű tévéfilmsorozat – a nettó 24 millió forintot.

Az alkalmasság minimumkövetelménye legalább egy, minimum 30 részes országos közszolgálati tévében leadott természettudományos filmsorozat referenciája, amelynek ellenértéke elérte a nettó 20 millió forintot. A kiíró az alábbi szakembereket várja el ötéves szakmai tapasztalattal: egy-egy operatőrt, gyártásvezetőt, rendezőt, és műsorvezetőt, két fő felelős szerkesztőt, valamint két olyan egyéves szakmai gyakorlattal rendelkező vágót, aki ismeri az Avid Media Composer programot.

Saját, vagy bérelt eszközökre is szükség van: két darab broadcast minőségű kamerára, professzionális statívra, hangszett voice-ra és csiptetős mikrofonra.

A pályázóknak egy szakmai ajánlatot – 3-5 perces bejátszót - kell benyújtania, aminek témája a globális klímaváltozás és nem kell benne végig narrációnak lennie. A kiírás szerint a narrációt úgy kell megírni, hogy szakmailag megfelelő legyen, de maradjon közérthető is. „Fontos, hogy látható és érezhető legyen, hogy az adott szerkesztő mit gondol a klímaváltozásról (múlt, jelen, jövő). A klímakutatók sincsenek egy állásponton, ezért érdemes megtalálni a mindenki által elfogadott tényeket és nem szabad elmenni a végletek felé” – fogalmaz a hirdetményben az alapítvány. A filmben lehet interjú, de ez nem előírás, a bejátszó végén pedig – az anyagtól különállóan – kell készíteni egy névalapot a javasolt betűtípussal.

Az alapítvány rendelkezésére álló anyagi fedezet nettó 30,34 millió forint.

Az ajánlattételi határidő augusztus 26-a, ekkor fel is bontják a beérkezett pályázatokat. A közös munka jövő év március 15-ig tart.

hirdetés
hirdetés