hirdetés
hirdetés
hirdetés

340 milliós veszteség az Econetnél

Az Econet csoport első negyedévi adózás utáni vesztesége - a NeoFM-mel együtt - 342,7 millió forint volt, szemben a tavaly első negyedévi 368,8 millió forintos veszteséggel. Árbevételben azonban sokkal jobbak voltak márciusig.
hirdetés

Az Econet. hu csoport közzétette első negyedévi eredményeit, eszerint az év első három hónapjában 26 millióval kevesebb adózás utáni veszteséget könyvelhettek el: ez a szám idén 342,7 millió, míg egy éve a hasonló időszakban 368,8 millió forint volt.

Az idén az első negyedévben az üzemi eredménye 420 millió forint veszteség volt, a kamat- és az adófizetés, valamint a tőketörlesztés és az amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 370 millió forintos veszteséget mutatott, míg tavaly ez utóbbi adatok - sorrendben - 410,1 millió, illetve 375,3 millió forintot tettek ki.

A csoportnak a NeoFM adataitól megtisztított idei az első negyedévi az üzemi eredménye 178 millió forint veszteség volt, a kamat- és az adófizetés, valamint a tőketörlesztés és az amortizáció előtti eredménye 142,8 millió forintos veszteséget mutatott, míg az adózott eredmény 133,4 millió forintot tett ki.

Az Econet.hu csoport árbevétele idei első negyedévében 695 millió forint volt, mely 435 millió forinttal haladta meg az előző év azonos időszakának árbevételét. A menedzsment szerint a jelentős növekedés részben a NeoFM árbevételének, részben pedig az EMGPrint üzletág teljesítményének köszönhető.

2009-ben éves szinten több mint félmilliárd forint volt az Econet vesztesége, ebben szerepet játszott a Neo FM beindításának a költsége is. A menedzsment azt várja a Neo FM-től, hogy az idei év második felére már üzemi szinten eredményes lehet.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés