hirdetés
hirdetés
hirdetés

3. Arany Penge – zsűrinévsor

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) közzétette a 3. Arany Penge Kreatív Fesztivál zsűritagjainak névsorát.
hirdetés
A szakzsűri elnöke Tordai Péter, a BBDO Budapest Reklámügynökség kreatívigazgatója lesz. A versenyre benyújtott hirdetések elbírálásában a legnagyobb reklámügynökségek kreatívigazgatói vesznek részt: Gálik Péter a Scholz & Friendstől, Geszti Péter az Akciótól, Havasi Raymond a Havasi Budapesttől, Kádár Tamás a Publicistől, Német Tamás a Greytől, Simon Zoltán a DDB reklámügynökségtől, Szászkő László a hattól, valamint Tihanyi Péter az Euro RSCG-től.

Az eseményen a zsűri az elmúlt év legjobb reklámfilmjeit, rádióreklámjait, sajtó-és plakáthirdetéseit, valamint online reklámjait jutalmazza. A nemzetközi trendekhez igazodva az idei reklámversenyen zsűri már együtt értékeli az egyedi és a kampány kategóriákat. A reklámverseny történetében először az Arany Penge díjakon kívül kiosztják az Arany Borotva Díjat is. A verseny korábbi támogatói – a tv2 és a Juventus Rádió – mellé idén csatlakozott a Matáv és a Pannon Lapok Társasága.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés