hirdetés
hirdetés

45 milliós tender a Diákhitelnél

2010-05-21
Különböző online csatornákra vonatkozó médiatervezési és -vásárlási tendert hirdetett a Diákhitel Központ. Az összérték meghaladhatja a 40 milliót, a pályázati határidő június 28-a.

Nyílt médiatervezési és -vásárlási tendert hirdetett a Diákhitel, a megbízás összértéke 45 millió forint is lehet. A pályázó feladata a Diákhitel Központ online médiafelületeken történő kommunikációja. Ennek részeként online hirdetéseket kell elhelyezni a pályázónak, mely lehet e-mail hírlevélben, direkt mail-listán vagy banneren, az erre vonatkozó keret nettó 35 millió, továbbá keresőmarketing is a megbízás részét képezi nettó 10 milliós értékben.

A tenderre azok jelentkezhetnek, akiknél a 2008-2009-es évben a bannerhirdetések elhelyezésére fordított összeg elérte a 20 millió forintot, az e-mail hírlevélben, vagy e-mail hírlevekben történt hirdetés az ötmillió forintot, a direkt e-mailek kiküldése az 500 ezer és a keresőhirdetés az ötmillió forintot.

Az elbírálásnál a nettó ajánlati ár 40 százalékos súllyal szerepel, az ajánlott médiaterv minősége a különböző célcsoportok vonatkozásában összesen 35 százalékot, a megjelenések és kattintások számának súlya pedig összesen 25 százalékot tesz ki.

A jelentkezési határidő június 28-a.

hirdetés
hirdetés