hirdetés
hirdetés
hirdetés

62 döntős a Hipnózison FRISSÍTVE

A Hipnózisra nevezett 183 munka közül 62 került shortlistre. A 27 döntős ügynökség közül 17 kap díjat az április 28-i díjátadón a Merlinben.

hirdetés

A Hipnózis Kreatív Versenyre beküldött 183 munka közül a nemzetközi zsűri pontozása alapján 62 került döntőbe, a listát letölthetik itt.

A legtöbb, összesen tíz alkotással az Ogilvy jutott a shortlistre, a DDB hét, a Saatchi&Saatchi hat anyaggal került a legjobbak közé. Ezen kívül négy munka szerepel a döntőben a Laboratorytól három-három a TBWA-tól és a Clusotól. Két nevezéssel jutott be a Carbon Group, a Grey, a White Rabbit, az ACG, a Friendly, a Café Creative, és a Greenroom. Egy nevezéssel szerepelnek az alábbi ügynökségek: Young & Rubicam, Publicis, Kirowski, HD Group, HPS, Hammer, PS:PRvocative, Idea Time, Wunderman, Prohome, Nexus, Carnation, Progressive Studio, UP Hungary, Tonic.

A döntősök közül 17 ügynökség 40 munkája kap díjat, és egy hét múlva kiderül, hogy ki lett az Év Ügynöksége, valamint az is, ki készítette az Év Kreatív Termékét.

Az eredményhirdetés április 28-án, a Nagy Kreatív Nap után fél kilenctől lesz a Merlinben, a díjátadó után bulira várjuk a reklámszakmát. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés