hirdetés
hirdetés
hirdetés

65 millióért kutathat a nyertes az MNB-nek

Eredmény született a Magyar Nemzeti Bank közvéleménykutatási tenderén, a nyertes a jegybank megítélését és kampányainak sikerét vizsgálhatja
hirdetés

Három cég indult azon a kutatási tenderen, amelyet májusban írt ki a Magyar Nemzeti Bank (MNB). A három évre szóló megbízás nyertesének feladata lesz többek között vizsgálni a jegybank megítélését, az euróbevezetéssel kapcsolatos várakozásokat, a kampányok hatékonyságát és az MNB Látogatóközpontjáról alkotott véleményeket, reprezentatív és fókuszcsoportos kutatásokon keresztül egyaránt.

Az eredetileg nettó 70 millió forintosra becsült megbízást 65 milliós ajánlatával a GfK nyerte – derül ki a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőből. Az eredmény a szakmai ajánlat és a kínált árak alapján dőlt el. A hirdetmény a másik két induló nevét nem tartalmazza.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés