hirdetés
hirdetés
hirdetés

74 nevezés a Kreatív Craft Award versenyén

Az első alkalommal meghirdetett Craft Award 14 kategóriájába 74 nevezés érkezett. A reklámok gyártóinak munkáját díjazó verseny két legnépszerűbb kategóriája a látvány és a rendezés volt.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Szeptemberben hirdettük meg az új kreatívos versenyt, a Craft Awardot, amellyel a reklámokat előállító szakemberek munkáit értékeljük és díjazzuk. A 14 kategóriába határidőre 74 munka érkezett, a két legnépszerűbb kategória a látvány és a rendezés volt, az előbbiben 14, az utóbbiban 10 nevezés szerepel. 

A legtöbb nevezést az Umbrellától kaptuk (20), a pályázatok nagy részét reklámügynökségek küldték be, de több munkával versenyben van az Opera (4) és az Állatkert (3) is. A beérkezett 74 alkotás zöme film, de kaptunk printhirdetéseket, bannereket, mobilalkalmazásokat és egy Facebook-oldalt is. 

A zsűrizés online fordulója már zajlik, a második fordulós, személyes zsűrizés november 18-án lesz. 

Zsűritagok
  • Zsűrielnök: Herendi Gábor, rendező, producer
  • Fiala Gábor, fotográfus
  • Fodor Máriusz, előadó, zeneszerző
  • Gács Róbert, Allison Advertising, kreatívigazgató
  • Garas Dániel, operatőr
  • Kázmér Miklós, Umbrella, kreatívfejlesztési igazgató
  • Kiss Wanda, vágó
  • Kostil Danila, képzőművész, filmrendező
  • Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
  • Lakner Bertold, Neo Interactive, kreatívigazgató
  • Szarvasi Zoltán, Digital Apes, alapító, VFX-producer
  • Tóth Csaba, Magyar Film Utómunka Egyesülés, elnök
  • Turán Eszter, Moviebar Productions, producer
  • Varga Judit, látványtervező

A díjátadó december 8-án lesz a Toldiban, előtte a Mafu-val és az AdStream támogatásával workshopot tartunk a magyar filmes utómunkapiac helyzetéről és kilátásairól. Részletek itt >>>.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés