Nettó 400 millió forintos rendezvényes és pr-es tendert írt ki a Miniszterelnökség 2014 év végéig, a keretösszeg 760 millió forintig bővülhet.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Dehát mire gondolsz? Az egész elmúlt évben írtunk róluk, itt meg összegeztünk http://www.kreativ.hu/media/cikk/az_allam_teljesen_ratelepedett_a_mediapiacra
Erről nem lehetne egy összesítőt írni, hogy a kormányhoz tartozó hivatalok, szervek, satöbbik kábé mennyit költenek "kommunikációra" a nagy megszorítások idején összesen? Beleértve mindent, a két hónap alatt 3,2 milliárdba kerülő "orális tanácsok"-at is? Olyan összegek repkednek itt mindenféle irányból, hogy csak les az ember, hogy erre honnan van pénz, és ha már ennyit költenek rá, vajon miért nem látszik belőlük semmi? Most mondhatnám, hogy milyen pofátlan, arcátlan egy mocsok ez, de próbálok objektív maradni, és inkább csak gondolom...
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.