hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BBC saját sorozatai vicces jeleneteivel buzdít az otthonmaradásra

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

hirdetés

A BBC saját archívumához nyúlt, hogy minden nézőjében tudatosítsa mennyire fontos is az otthon tartózkodás. A brit közszolgálati csatorna korábbi sikeres vígjáték-sorozatainak a jelenkori eseményekhez passzoló jeleneteit szedte elő, és milyen jól tette. A műsorok közötti szünetben sugárzott klipek között találjuk a The Thick Of It című poitikai szatíra Malcolm Tuckerének (Peter Capaldi szenzációs alakításában) kirohanását is, amikor kollégáinak bejelenti, hogy az épületet lezárták, se ki, se be nem mehet senki.

"Emberek, figyeljetek, kib*szott zárlat van! Mintha csak egy börtöndrámában lennénk. Ez a kib*szott Remény rabjai, csak több szartúrással, és szabadulás nélkül" - mondja a jelenetben Tucker (Angolul persze viccesebb: "This is the fucking Shawshank Redemption, right? But with more tunneling through sh*t and no f*cking redemption.”) A bejátszás után érkezik aztán az üzenet a BBC-től: "Komolyan, maradj otthon. Segíts a vírus megállításában."

 

Más sorozatokat is újra felhasznált a BBC, hogy kiemeljék az otthonlét előnyeit és humoros oldalát is. Az I'm Alan Patrridge-ből pédául azt a jelenetet szedték elő, amikor a főhős egy egész napos James Bond-maratont tervez meg, a Mirandából pedig azt, amikor a főszereplő zöldségeket és gyümölcsöket vezényel karmesterként. Mint ahogy nem maradhatott ki a kampányból a The Mighty Boosh Isolation Song című szkeccse sem.

"Négy olyan klasszikus jelenetet találtunk a BBC hatalmas archívumában, amelyekről úgy ítéltük, mosolyt csalnak majd az emberek arcára ezekben a nehéz időkben, De az üzenet a klipek mögött nagyon is komoly" - mondta el a kampányról Kerris Bright, a BBC ügyfélkapcsolati igazgatója.

(Innen: The Drum)

A nyitókép forrása: BBC

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés