hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BKF ráfeküdt a közösségi médiára

Facebook, Twitter, Youtube – a Budapesti Kommunikációs és Üzleti főiskola elindult a webkettes menőség felé. Ügynökségük a Neo Interactive.
hirdetés

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a közösségépítésben legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketingcélokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.
 
A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt a @BKF_rektor címen követhetik az érdeklődők.

Az új hallgatók megnyerése mellett, a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.
 
A Neo Interactive felkérés alapján dolgozta ki a BKF közösségi média stratégiáját és a téli kampányidőszakra vonatkozó taktikai javaslatait. A partnerség a közösségi médiás marketingmegoldásokon túl keresőmarketing, keresőoptimalizálási tanácsadással és online kampánymenedzsmenttel is kiegészül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés