hirdetés
hirdetés

A BKF ráfeküdt a közösségi médiára

2010-01-21
Facebook, Twitter, Youtube – a Budapesti Kommunikációs és Üzleti főiskola elindult a webkettes menőség felé. Ügynökségük a Neo Interactive.

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a közösségépítésben legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketingcélokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.
 
A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt a @BKF_rektor címen követhetik az érdeklődők.

Az új hallgatók megnyerése mellett, a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.
 
A Neo Interactive felkérés alapján dolgozta ki a BKF közösségi média stratégiáját és a téli kampányidőszakra vonatkozó taktikai javaslatait. A partnerség a közösségi médiás marketingmegoldásokon túl keresőmarketing, keresőoptimalizálási tanácsadással és online kampánymenedzsmenttel is kiegészül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés