hirdetés
hirdetés
hirdetés

A brit kormány 750 millió fontot von ki az iparágból

A PwC vezető elemzője szerint a reklámipar hat százalékos csökkenéssel nézhet szembe, amennyiben a brit kormány valóban teljesíti a kommunikációját érintő megszorításokat.

hirdetés

Még október elején jelentette be Francis Maude, a kormányzó Konzervatív Párt kabinetirodájának minisztere, hogy radikálisan csökkenteni fogják a kormányzati kommunikációs kiadásokat. A PwC vezető elemzője, John Hawksworth szerint a következő négy évben ez 750 millió font (közel 250 milliárd forint) kiesést jelenthet a kommunikációs iparág számára, ami hat százalékos csökkenést jelent – írja a BrandRepublic.

Hawksworth szerint ez a vágás nagyobb a többi iparágat érintő megszorításoknál, és kiütéssel felérő hatása lehet a társiparágakra, például a kutatói piacra. A PwC szerint a kormányzati megszorítások félmillió állás megszűnésével fenyegetnek a magánszférában, a szolgáltatóiparban 186 ezer munkahely került veszélybe.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés