hirdetés
hirdetés
hirdetés

A brit kormány amerikai mintára reklámozna

A brit kormányzat megszüntetné a kommunikációért felelős Központi Tájékoztatási Irodát és helyette az amerikai Reklámtanács mintájára önkéntes szervezetet hozna létre. A brit Reklámszövetség szerint a kormány félreérti az önkéntesség fogalmát.

hirdetés

A brit Kormányhivatal (Cabinet Office) tervei szerint a kormányzati kommunikációért eddig felelős Központi Tájékoztatási Irodát (Central Office of Information) az amerikai Reklámtanács (Ad Council) mintájára felálló testülettel váltanák fel. A brit reklámszakma azonban nem ért egyet a tervvel.

Az amerikai Ad Council ugyanis egy önkéntes, non-profit szervezet, amely segít kapcsolatokat kiépíteni az üzleti szektor, a média szereplői és a civil szféra között, hogy gördülékenyebb legyen a civilek vagy a kormányzati ügynökségek által felkarolt társadalmi célú üzenetek közvetítése a nyilvánosság felé. Ezzel szemben Nagy-Britanniában attól tartanak, hogy a brit Reklámtanács pusztán a kormányzati kommunikáció gyártószalagja lenne.

A terv szerint bevezetnék az eredményalapú elszámolást és kormányzati csatornákat használnának a kommunikációra.

Tim Lefroy, a Brit Reklámszövetség (Advertising Association – a brit reklámipar csúcsszervezete) ügyvezetője szerint a kormány totálisan félreértette az amerikai Ad Council tevékenységét. „Érdekes felvetés, de nem vagyok biztos abban, hogy a kormány megértette, mit is csinál az Ad Council. Ez jótékonyság, nem egy kormányzati szerv és nem azért van, hogy kormányzati kommunikációt csináljon” – mondta.

Mint azt korábban megírtuk, a brit kormány spórolási intézkedései következtében kizárólag a BBC-n sugározna kormányzati reklámokat, a következő négy évben pedig a megszorítások miatt 750 millió fontot vonna ki a reklámiparból

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés