hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Burger a Crispin utáni időkre készül

Tizenkétmillió fontot érő meghívásos tendert írt ki a Burger King a brit piacokra. Egyelőre nem tudni, kiket és azt sem, hogy a régiós elképzelések hogyan alakulnak.

hirdetés

A Burger King először adott magáról marketingjelet, miután márciusban hét év után szakított  a Cripsin Porter & Boguskyval.

A Campaign értesülései szerint ugyanis tizenkét millió fontot érő regionális tendert írt ki a gyorsétterem-lánc Nagy-Britanniára és Írországra.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a pitchre mely ügynökségeket hívja meg a Burger King, de az már biztos, hogy a tendereztetés nem kezdődik el húsvét előtt.

A korábbi hírek arról szóltak, hogy a Burger King különválasztja az észak-amerikai, a brit és az európai marketingstratégiáját, de egyelőre csak annyit tudni, hogy a brit piacon elindult az ügynökségkeresés és a korábbi bejelentéssel összhangban nem globális ügynökségben gondolkodnak.

(forrás: Campaign)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés