hirdetés
hirdetés

A Burger King hibátlanul készítette el a 120 ezer dolláros banán olcsó verzióját

2019-12-10

Ha nincs pénzed Maurizio Cattelan alkotására, a BK segít.

Az elmúlt hét egyik legszórakoztatóbb sztorija az olasz művész, Maurizio Cattelan új agymenése volt, miszerint a Miamiban tartott Art Basel kiállításon mezei banánokat ragasztott fel szigszalaggal a falra, majd ezeket több tízezer dollárért árulta. Két gyümölcs 120 ezer dollárért – nagyjából 36 millió forintért – kelt el, ami már önmagában hatalmas hájpot generált az alkotás körül, amit csak tovább tetézett David Datuna performanszművész akciója, aki nemes egyszerűséggel leszedte a falra ragasztott banánt és megette, „mert éhes volt”. A Burger King pedig remek érzékkel szállt fel ezen a ponton a banán-vonatra.

A francia Buzzman készített a gyorsétteremláncnak reklámot, amit azt üzeni, ha nincs pénzed a 120 ezer dolláros banánra, akkor helyettesítsd egy eurocentes sült krumplival:

Fotó: Twitter
Fotó: Twitter

Bár vélhetően nem ez lesz a BK következő Cannes-t végignyerő kampánya, mindenesetre egy jópofa, ötletes aktivitás, ami nagyon jól illeszkedik a márka rendszeresen trollkodó, humoros kampányainak sorába.

Update: ahogy olvasóink felhívták rá a figyelmünket, a Burger King nem az egyetlen cég, amelyik meglovagolja a banánőrületet. Például a brit Aldi sem maradt ki a mókából (ők sajnos már eltáolították a kapcsolodó posztot), valamint az IKEA is elkészítette a saját verzióját.

Győri Zsófia

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés