hirdetés
hirdetés
Digitális pr nap

A Café PR randizott a legjobban

2008-11-28
Lezajlott az első hazai ügynökség-megbízó rapidrandi a Kreatív Csoport által szervezett Pr Nap konferencián. Mi ez az egész? Kik indultak? Ki a kiíró? Hogyan értékelik mindezt a megbízók?

Az Öko-Pannon, a Pannon, a Sanofi Aventis és az Unilever kommunikációs problémáit oldhatta meg húsz perc alatt az a nyolc ügynökség, amely elindult a Pr Nap keretében megszervezett első hazai rapidrandin.

Az esemény lényege az volt, hogy az Avantgarde Group, a B. Swan, a Café PR, az East Side, a Hill&Knowlton, az Issues, a Pressinfo és a Presolver húsz-húsz percet tölthetett el a négy megbízó erre a célra felépített szobájában. A megbízók felvetettek egy kommunikációs problémát, amellyel akkor szembesültek először az ügynökségek. A feladatuk az volt, hogy húsz perc alatt kitaláljanak és prezentáljanak megoldást a problémára. A négy szobában a kényelmes foteleken és asztalokon kívül mindössze egy fekete tábla volt, ezt használhatták az ügynökségek.

A rapidrandin résztvevő megbízók hangsúlyozottan jónak tartották az eseményt. Majorosi Emese, a Pannon sajtó- és információs igazgatója a legjobb négy ügynökségnek járó elismerő oklevél kiosztása előtt azt mondta, a kezdeményezés révén áttekintést szerzett a hazai pr-ügynökségekről. „Lett egy csomó új névjegykártya a táskámban, így tudom, kihez forduljak a jövőben, ha erre lesz szükség” - fogalmazott.

Hasonló élményekről számolt be Rózsa Iván, a Sanofi Aventis külső kommunikációs vezetője. Elmondta, találkozott olyan ügynökséggel, amelyiket eddig nem ismerte, de ha tendert hirdet, mindenképp meghívja majd.

A megbízók beszámolóiból az derült ki, hogy a nyolc ügynökség merőben eltérő technikákkal próbálkozott. Volt olyan csapat, amelyik a feladat kiosztása után elvonult, majd 10 perc után visszament prezentálni, de előfordult olyan megoldás is, hogy az ügynökség élő brainstormingot tartott a rendelkezésre álló húsz perc alatt.


A megbízók az eltöltött húsz perces randik után értékelték az ügynökségek teljesítményét, majd összeültek, hogy kiválasszák a legjobbakat. A négy megbízó hangsúlyozta, mindegyik ügynökség nagyon jól teljesített, így igazából nem egy, hanem három győztest, és egy kiemelt győztest választottak. Az Öko-Pannon, a Pannon, a Sanofi Aventis és az Unilever szerint az Avantgarde Group, a Hill& Knowlton és az Issues oldotta meg a legjobban a feladatokat. Kiemelt győztes a Café PR lett, amely ügynökség minden ügyfél listáján a top 3-ban szerepelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés