hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Class FM nem hiszi, hogy elhallgat

Az írásbeli ítéletre vár a Danubius-ORTT perben a Class FM üzemeltetője, de nem számolnak azzal, hogy be kellene zárniuk.
hirdetés

Jogszerűen nyert az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) kereskedelmi rádiók számára kiírt pályázatán a Class FM-et működtető Advenio Zrt. - mondta az MTI érdeklődésére a cég jogi képviselője. Trinn Gábor ügyvéd szerint a kedden kihirdetett elsőfokú ítélet ellen minden bizonnyal fellebbeznek abban az egy pontban, amelyben helyt adtak a felperes Danubius Rádió ORTT, illetve Advenio elleni keresetének.

Az ügyvéd hozzáfűzte: nem szerencsés, hogy egy elsőfokú, nem jogerős ítélet rövid szóbeli indoklása alapján bárki a következményekről beszéljen. Szerinte egyelőre nem állapítható meg, hogy mire alapozta a bíróság azt, hogy az ORTT jogsértő módon adott felmentés az Adveniónak.

A perben eddig nem csatoltak be olyan dokumentumokat, amelyek alapján okkal lehetne arra a következtetésre jutni, hogy az Adveniót tulajdonosi összetétele miatt ki kellett volna zárni a pályázatból - fejtette ki a cég jogi képviselője. Szerinte ha volt egyáltalán ezzel összefüggésben bármiféle összeférhetetlenség, mire november 19-én elkezdett sugározni a Class FM, már megszüntették a Lánchíd Rádióban levő 25 százalékos, befolyásoló részesedést.

Az ügyvéd kiemelte azt is, hogy a bíróság elutasította a Danubius keresetének java részét, így többek között a pályázat alapján kötött műsorszolgáltatási szerződés érvénytelenségének, semmisségének, valamint az eredeti állapot helyreállításának kimondását is.
Szerinte a pályázat lezárult, azt pedig - egyes sajtónyilatkozatokkal ellentétben - újraértékelni már nyilvánvalóan nem lehet. Abban a nem várt esetben pedig, ha jogerőre emelkedne az elsőfokú ítélet, az ORTT joga eldönteni, hogy mit tesz - jegyezte meg.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés