hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Cola megvált a digitális ügynökségétől a Facebook-botrány után

A Dr. Pepper Facebook-fiaskója után búcsút int a Coca-Cola a Lean Mean Fighting Machine ügynökségnek.

hirdetés

„Közös megegyezés”, vagyis a Coca-Cola kirúgta a Dr. Pepper Facebook-kampányáért felelős Lean Mean Fighting Machine nevű ügynökséget – írja a Brand Republic.

A kenyértörésre azután került sor, hogy a Coca-Cola kénytelen volt leállítani a Dr. Pepper közösségi oldalon futó kampányát, mert az erre fejlesztett alkalmazás pornográf tartalmú üzeneteket helyezett el a felhasználó rajongók státuszában.

A probléma akkor merült fel, amikor egy szülő sérelmezte, hogy 14 éves lánya Facebook-oldalán direkt utalást talált egy pornófilmre. A felháborodott anyukát néhány jeggyel akarták kiengesztelni, mely a londoni West End egyik színházának egy darabjára szólt, azonban Mrs. Rickman ezzel nem lett kisegítve, mert a család Glasgowban lakik.

A Lean Mean Fighting Machine múlt héten nyerte el a Coke Zero digitális megbízását, de a továbbiakban azt sem vihetik tovább.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés