hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coop-ot és a Spart díjazták magyar termékek terjesztéséért

Az idei Progresszív Szakmai Díjak versenyen a magyar termékek elkötelezett kereskedőjeként ismertek el két áruházláncot. Ezt a díjat idén először osztották ki az FMCG szektor kereskedőit felsorakoztató rendezvényen.
hirdetés

Az év magyar árukért elkötelezett kereskedője címet kapta a Progresszív Magazin versenyén a Coop és a Spar. A rendezvény honlapja szerint ezt az elismerést tavaly még nem adták át az egyébként már tizenhárom éve megrendezett eseményen.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. nevével fémjelzett díjat nem a zsűri ítéli oda, a beszállítók névtelen szavazatai alapján választják ki az elismerést
kiérdemlő áruházakat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés