hirdetés
hirdetés

A Vau TV atyja és egyetemek a márciusi Kreatívban

2018-03-16

Milkovics Pál, a Magyarországra érkező cseh Vau és Nyamm TV atyja a Kreatív márciusi címlaparca. Plusz egyetemi kampányok, a média és a választások, Magyar Nemzet, reklámjövő, adat és hr. Nézd meg a teljes tartalmat!

Kutyus: Artúr / Food design: Hack Barnabás (Costes Downtown) / Fotó: Szombat Éva
Kutyus: Artúr / Food design: Hack Barnabás (Costes Downtown) / Fotó: Szombat Éva

Milkovics Pál kereskedelmi tévés szerkesztő volt a magyar kertévézés hajnalán, vitte a hőskori Reggelit is az RTL-en, aztán külföldre ment, üzletelni kezdett. Skandináv kalandok után Csehországban landolt, ahol újszerű üzleti modellel állatos és főzős tévéket indított. (Tényleg újszerű a modell, Milkovics nem a kábeles terjesztési pénzekre hajt.) Ezeket hozza most Magyarországra Vau és Nyamm néven, és ezekről és róla szól márciusi címlapsztorink. Fun fact: a cseheknél Miaunak érdemes hívni az állatos tévét, de a magyarok inkább kutyásak.

Ez az utolsó Kreatív, ami még a médiaiparral túlzás nélkül kegyetlenül bánó, a reklámpiacból meg bohócot csináló NER második kormányciklusán belül jelenik meg. Ez ügyben nem csak én borongok a beköszöntőben, de Nádori Péter hősies módon a Parlamentbe jutásra esélyes pártok sajtóügyi programját is megpróbálta megtalálni és értelmezni, és György Zsomborral, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettesével is beszélgettünk, hogy megmérjük, milyen most náluk a hőmérséklet.

Fókusztémánkban egyetemek kommunikációjával foglalkozunk: nagyobbrészt azzal, hogyan próbálnak az aktívabb magyar képzőhelyek hazai és külföldi hallgatókat magukhoz csábítani, kisebbrészt azzal, milyen külföldi egyetemek vadásznak hogyan és milyen magyar diákokra.

A reklámrovatban Kánai András (Vodafone) elmélkedik a mindenféle tech cégekkel egyre inkább konkuráló reklámügynökségek legújabb kori szerepéről, és fejti ki a többi közt azt, miért kell megint rágyúrni a rádió (audio) reklámokra. Nigel Hollis, a Kantar Millward Brown vezető globális elemzője is interjút adott nekünk, például arról, egy multimárka helyi csapatának miért az eladáshelyi reklámokkal kéne villantania, vagy hogy mi értelme hetekig télikabát bannerekkel retargetálni valakit, aki egyszer télikabátot keresett az interneten.

Adatrovatunkban ezúttal azt nézzük meg, a munkavállalók hatékony boldogításában hogyan használható a róluk rendelkezésre álló adattömeg, és hogy miért ne próbálkozzon hipertrendi digitális szervezetként eladni magát, aki nagyon nem az. A tévés blokkban megnéztük, mik voltak a magyar kábeladók legnézettebb tartalmai 2017-ben: alig volt köztük, ami nem film.

Beszélgettünk a Toszkánába lelécelt ex-kommunikátor Iványi Orsival és Dr. Sós Péter János veterán pr-szakértővel, kurrens szakmai dolgok mellett a szocializmus külföldi magyarokat célzó propagandájáról. Írunk a téli Szerbiáról, és bemutatjuk Ugrin Julianna dokufilm-producert, illetve Keresztesi Botond különleges festményeit is.

A Kreatív 2018/01-02 száma 1290 forintért kapható a lenti újságosoknál. Ha inkább postán rendelnéd meg ezt a számot, előfizetnél magadnak vagy a cégednek, azt itt tudod néhány kattintással, online fizetéssel megtenni!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben keresd a Kreatívot!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Pál Zsombor
főszerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés