hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hipnózis Kreatív Reklámverseny

A DDB az év ügynöksége

A DDB megismételte a két évvel ezelőtti eredményét, elnyerte az év ügynöksége-díjat a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen. Az év kreatív terméke elismerést a Grey Groupama-kampánya kapta. Nyerteslista és díjazott munkák itt.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (12 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
compadre:
pont fordított a helyzet, ugyanis ez eredeti, hazai neo-s koncepció, csupán a „kötelező elemeket” kellett minden esetben használnunk (viszont arra már valóban volt
példa hogy a neo koncepcióját/fejlesztését adaptálta más, nyugat-európai piacon a kóla). Ezt nyilván a zsűri is értette, és nem hitte azt, hogy mi forgattuk pl. a
Happiness Factory filmet - bár úgy lett volna…
Azaz, sem a Coke zero, sem a HF banner esetében nem beszélhetünk adaptációról, de örülünk, hogy ezek szerint nemzetközi szintűnek érezted.
#
mármint, ha elfelejetem a klikkelést, akkor soha nem jutok tovább a welcome screen-nél, nem-e? e.
#
izé, de az innovatív programozásért adták pl. a banneraranyat? mi a saját fejlesztés benne? vagy hogy van ez? és a zero site-on meg a palackrázásért?

apróság ugyan, de a cokezero site-on szerintem külön vicces, hogy így indul:
"Felejtsd el a klikkelést és fedezd fel a lehetetlen navigációt!"
a háromvonalas vesszőhibáról nem beszélek, de hogy utána KLIKKELNI kell az "Ok, gyerünk tovább!" gombra, azért az egyfajta művészeti aktus a maga abszurditásában
#
neo,

szerintem a minőség sosem véletlen - mindig intelligens erőfeszítések eredménye. :)

nop,

nincs kór, így kigyógyulni sem kell semmiből. Egyáltalán nem vagyok elfogult semmilyen irányba. Pusztáncsak arra próbáltam utalni, hogy ha valaki elér egy
teljesítményt, az az elismerés mellett legyen méltóképpen megemlítve. ennyi.

természetesen a kiro-nak is jár a gratuláció az elért eredményekért.

marcom 107,

Miért ne lenne a Hipnózis mértékadó versenye a hazai reklámágazatnak? Csak halkan jegyezném meg, hogy az elmúlt évben már készült egy lista is - Mattai-Macher - (a
magyar Gunn-Report),mely a hazai reklámágazat "5" mértékadó fesztiváljain elért ügynökségi eredményeket összesíti. Ezek pedig:

Arany Penge Kreatív Fesztivál,
ADCH Mérleg,
Effie,
Hipnózis Reklámverseny,
Arany Dión

:)
#
neo,
Persze, h tény a két aranyotok, ez nem is volt kérdés.

marcom107,
Nekem nincs bajom a hazai versenyekkel, uis a szervezők a lehetőséget biztosítják "mindössze" arra, h a hazai termést megmérettessük. A versenyek szintjét sztem a
pályázatok minősége alakítja befolyásolja inkább. A szomorúság az, hogy nagyon kevés cég veszi a fáradságot, hogy nevezzen pénzt és időt áldozzon erre, aminek sok
oka lehet, de tartok tőle, az egyik az, hogy nincs mit nevezni.
Egyetértek, hogy az oroszlán vagy a dobverő még nagyobb siker lenne, ehhez is nevezni kell, ott kell lenni.
#
Miért is ne kéne a Hipnózist valódi fesztiválként kezelni? Csak kérdezem, kíváncsi vagyok, hogy mi az amitől nem kéne?

BA
#
Azért egy picit az is szomorú, hogy a Hipnózist valódi fesztiválként kezeljük, nem? Nem szeretnék ezzel senkit megbántani, különösen nem a díjazottakat, de ez az
igazság. Bár a töménytelen mennyiségű arany oroszlán és/vagy dobverő okozná inkább a fejtörést...
#
Bery,
nagyon szépen köszönjük a szimpádiátat, s hogy – bár nem ismertük egymást – ennyire utána néztél a díjainknak Az eredményeknek nagyon örülünk, s nem azért,
mert több kategóriában is az élen végeztünk, vagy mert a Kiro előtt. Hanem mert valóban egyetlen online ügynökség vagyunk, aki ennyi arannyal távozott idén. Mert
mégis az a tény (bocs nop!), hogy a tavalyi év ügynöksége most egy első helyet sem hozott el. Ezt is figyelembe véve bennünk is felmerült a kérdés, és jeleztük a
kreatív.hu felé is, hogy biztosan jól érzékelteti-e a tényleges helyzetet a cikk eleji összefoglaló szövege, belső kontextusa.

http://www.facebook.com/group.php?gid=55519697855
#
mondjuk igazából olyan a díjazottak egy jó része, mintha néhány kategóriában nevező sem lett volna, oszt nyert a bármi.

a neo meg a két aranyával, amit összeraktak a nemzetközi kólás arculatokból/kampányokból, jobb ha szépen csöndben marad, igazán nem is értem miért adnak aranyat
adaptálásért, de tényleg.

de a mindent alulmúló - szerintem - a grey-es agyfacsaró print. 1992. "nahát, ilyet is tud a fotosopp!"
#
Bery,
Maradjunk a tényeknél.
Kommented alapján egyértelmű számomra a "kirowski-fóbia", ami nem egy veszélyes kór, bánatra nincs ok.
A kifogásolt cikk a versenyről teljesen semleges, nem tudom, hogy mi ezzel a para.
Értem én, hogy elfogult vagy a neo irányába, azt viszont nem, hogy uezt miért várod el az újságíróktól is. Sztem jobb az objektivitás ilyen témákban.
A bulvárnak máshol van a helye.
Pl. azoknál, akik kajakra lehozták a tényekkel nehezen igazolható sajtóközleményt "A neo a legkreatívabb online ügynökség a Hipnózison" címmel...
Az Év honlapja versennyel kapcsolatban pedig az a helyzet, hogy igen, 5 díjat kaptak a munkáink. Sok? Igen. Taroltunk? Mi nem így éltük meg, de nagyon örültünk
ügyfeleinkkel együtt.
Két díj nem "őrségváltás", ahogy az sem az más relációban, hogy tavaly az Év ügynöksége voltunk, először hazánkban digitális ügynökségként.
Félreorientálásról ennyit, maradjunk a tényeknél.
#

Grey - Groupama Biztosító. Copy. 2006 Bangkok Insurance Commercial. Ugyanaz a koncepcio, rosszabb kreativval. A Fogyatékossággal élők elfogadásáért kampanyban viszont
vannak jok.

DDB McDonalds – nagyon jo kampany koncepcio.

Hat ezek a print es outdoor reklamok a Rez alapitvany, DDB Vodafone es Amnesty kivetelevel marha gagyik. Kulfoldon ezek nem hogy dijat nem kapnanak, de a ceg be sem nevezne
oket… a nestleben es a bartokban meg van otlet, de az allicane es a grey elso koros rohej. Az elmu pedig inkabb az ARC-on allna meg a helyet…

Kirowski, az adidasos kampany marha jo lett, de mire betoltottem, lement a nap. Pedig egy kirowski weboldaltol nem ezt varna az ember…

Mimóza Kommunikációs Ügynökség – az sajnos nem derult ki ezen az oldalon szamomra milyen termeknek volt ez a kampanya, de marha jo az otlet!

DDB – good job. Megerdemlitek. A 80-as evek beli pornozenen kivul, amit a Vodafone prezentalasahoz hasznaltatok, nekem minden munkatok bejon.

A kreativ.hu pedig ha mar kozze teszi a reklamokat, csinalhatna kicsit professzionalisabb modon. Van, hogy a termek neve sem derul ki, de a par mondatos szinopszis pedig szinte
mindenhol hianyzik! A DM-et, amit a Wunderman meg tok profi modon prezentalt, nem lehet megnyitni olvashato mereture. Red bull? Mi van? UP Hungary? Mi van? Zwack unicum? Mi van?
Esatobbi, esatobbi….
Kreativos Sracok, ha mar irtok egy cikket a fesztivalrol, csinaljatok mar profi modjara.
#
Az elmúlt évben igen, idén sajnos nem tudtam részt venni a Nagy Kreatív Nap rendezvényen. Az eseményt követő cikkeket azonban élénk figyelemmel követtem. A közölt
írásokat olvasva érdekes kép bontakozott ki mindarról, hogy a viharos sebességgel változó „kreatív-szemléletmódok” milyen átalakuláshoz vezetnek majd a
reklámpiacon.

A Hipnózison elért eredményeket böngészve – a „DDB az év ügynöksége c. beszámolóban” - azonban megakadt a szemem egy érdekességen:

A neo tegnap két aranyat nyert (fogyasztói website és fogyasztói bannerhirdetés) – mindkettőnél megelőzve a kirowskit –, illetve egy ezüstöt (TCR website), ennek
ellenére a kreatív online-os cikk eleji összefoglalóból pont nem az derül ki, hogy „őrségváltás” zajlik a digitális ügynökségek területén.

A megfogalmazás és a kontextus is olyan, hogy a kirowski-s 5 „dobogós helye” után a neo három elismeréssel távozik… talán ez félreorientálhatja a "laikus
olvasót"

Korábban némileg hasonló volt a helyzet pl. az Év honlapja díjról szóló kreatívos cikknél: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=22980

Legjobb tudomásom szerint talán a legerősebb mezőnyt jelentő „kereskedelmi website-ok” kategóriában nyerte a neo első helyet, ami meg sem lett említve (nagyon sok
más céggel együtt), miközben a címben is az van, hogy „Tarolt a kirowski”, és a szövegben is többször előkerül. Nincs Kirowski-fóbiám, de kezdek tartani attól,
hogy előbb-utóbb szenvednek majd néhányan ilyen kórban, ha időről-időre ilyen „hátsó szelük” van, még ha ez nem is szándékos.

A Kreatívot egy független szaklapként ismerem, melynek, mint – a kommunikációs ipar legfőbb sajtóorgánumának - az elfogulatlan, hiteles és szakszerű tájékoztatás
lehet a legfőbb célja.

Eddig én így tapasztaltam.

Szerintem.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés