A DDB kapott egy ezüstöt New Yorkban
Ezüstöt nyert a DDB a New York Festivals ENSZ-különdíján. Ugyanebben a kategóriában az Ogilvy shortlistre jutott.
Újabb magyar sikerről jött hír a New York Festivalsról. Ezúttal a DDB Amnesty International-nek készített Slow Download kampánya nyert egy ezüstöt az ENSZ különdíján.
A United Nations Department of Public Informations (UNDPI) díját 1990-ben alapították a New York Festivals-szal közösen a béke és az emberi jogok fontosságátkihangsúlyozó hirdetések elismerésére.
Ahogy ma délelőtt beszámoltunk róla, ugyanebben a kategóriában az Ogilvy a Habitat for Humanitynek készített Real Estate-tel shortlistre jutott. Arról, hogy díjat nyert-e a munka, egyelőre nincsenek információink.
Ugyanez a két munka még versenyben van az online társadalmi célú hirdetések kategóriájában. A DDB Volkswagen Caddy-nek készített printje szintén shortlistes New Yorkban.