hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB kapott egy ezüstöt New Yorkban

Ezüstöt nyert a DDB a New York Festivals ENSZ-különdíján. Ugyanebben a kategóriában az Ogilvy shortlistre jutott.

hirdetés

Újabb magyar sikerről jött hír a New York Festivalsról. Ezúttal a DDB Amnesty International-nek készített Slow Download kampánya nyert egy ezüstöt az ENSZ különdíján.

A United Nations Department of Public Informations (UNDPI) díját 1990-ben alapították a New York Festivals-szal közösen a béke és az emberi jogok fontosságátkihangsúlyozó hirdetések elismerésére.

Ahogy ma délelőtt beszámoltunk róla, ugyanebben a kategóriában az Ogilvy a Habitat for Humanitynek készített Real Estate-tel shortlistre jutott. Arról, hogy díjat nyert-e a munka, egyelőre nincsenek információink.

Ugyanez a két munka még versenyben van az online társadalmi célú hirdetések kategóriájában. A DDB Volkswagen Caddy-nek készített printje szintén shortlistes New Yorkban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés