hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DeepInsight nyert a Sabre Awardson

Az Életben maradnának kampány kapott díjat. Egyedüli magyarként nyert a két és fél éve létező DeepInsight a pr-Oscaron.

hirdetés

Kiosztották az idei Sabre-díjakat a pr Oscarjának nevezett eseményen, Amszterdamban.

Sok magyar shortlistes volt, de végül csak a Deepinsight nyert. Nekik a másfél évvel ezelőtti, a Nyugdíjasok Országos Szövetségével közös Életben maradnának kampányuk nyert a Consumer Health kategóriában, a kampányt a Dead Poets Society címmel angolosították, ez volt a Holt Költők Társasága eredetije.

A kampányról itt írtunk korábban, a Deepinsighttal pedig erre készítettünk portrét.

A Holmes Report versenyének többi nyertese erre böngészhető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés