hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook 100 millió dollárral emelte meg a híroldalak támogatását

Főleg helyi szerkesztőségeket támogatnának a lépéssel.

hirdetés

A koronavírus miatt kialakult rendkívüli helyzetre tekintettel a Facebook újabb 100 millió dollárt ajánlott fel a hírszolgáltatók támogatására. Ez a korábban bejelentett 300 millió dolláros csomag kibővítését jelenti, amelynek keretében a Facebook szakmai szervezeteket, például a Pulitzer Centert vagy Community News Projectet támogatta.

Az új, 100 millió dolláros keretből 25 millió megy a helyi médiumokat támogató Facebook Journalism Project részére, a többi 75 millió pedig világszerte további szerkesztőségekhez jut majd el. 

"A reklámbevételek csökkennek a járványt követő gazdasági krízis miatt, de megbízható hírekre nagyobb szükségünk van, mint valaha. A helyi médiamunkásokat pedig még jobban érinti a válság, miközben az emberek épp hozzájuk fordulnának a családjaikat, barátaikat érintő hírek miatt."

 A támogatások igénylése már nyitott, az első adag már ki is ment észak-amerikai médiumokhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés