hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Reklámkonferencia

A Facebook az Iwiwre tör

Egy éven belül meg fogjuk előzni az Iwiwet – jelentette ki a Facebook európai stratégiai vezetője a Reklámkonferencián. És még: a márkák őrzik az erejüket a válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás. Tudósítások a második napról.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
összekuszálódtam. mi van a móddal, meg mi koppintás? egy lead megírásának módja?
#
Esküszöm, ezt nem értem, most mi hasonlít itt mire?
#
Nos, sajnálattal hallom, hogy ez az egyetlen értelmes módja... Bár jellemző a hazai kreativitásra, hogy a dogoknak csak egyetlen értelmes módját látják. Ami azt illeti,
számomra a kreatív és a koppintás szavak némileg ellenkeznek és ez nem vád, csupán tényközlés... mindenki eldönti majd, hogy mit gondol róla... :)
#
Szia, szerintem ez nagyjából az egyetlen értelmes módja, hogy hat különböző témát egy legfeljebb hárommondatos leadbe sűrítsen az ember, de majd igyekszünk
szinonimákat keresni. A Creativity-vel való párhuzam egyébként nem tűnik méltatlannak, ha egyáltalán vádnak szántad :)
#
Kérek egy leadet tőled!!!
#
Nos, ez a lap már eddig is nagyon (!) "hasonlított" a Creativity Online nevű AdAge mellékletre, de ezzel a bevezetővel: "És még: a márkák őrzik az erejüket a
válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás." már ugyanolyan lett... Lehetne, hogy az a
lap, amelyik a kreativitásról szólna, ne koppintson, hanem kreatív legyen?! Hogy mindenki értse ím a Creativity Online egyik bevezetője: "Minivegas visualizes music,
Temperley s Carousel of Fashion, Andrew Ault to Crispin and more" Csakhogy Ők már évek óta így csinálják... (Bocs skacok...)

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés