hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

hirdetés

A Facebook több tízmillió dolláros költségvetést biztosít új programjára, ebből akár tízmillió dollár közvetlenül azokhoz az emberekhez jut majd el, akik közösségeket hoznak létre és menedzselnek az oldalon – írják a sajtóközleményben. Legfeljebb öt adminisztrátort választanak kiemelt közösségi vezetőnek, ők egymillió dollárt kapnak a projektjeikre, száz vezető pedig 50 ezer dolláros támogatásban részesül.

A kép a Facebook eseményén készült

Emellett új, csoportadminisztrátoroknak szánt eszközöket is bejelentettek, például az adminoknak lehetőségük lesz dedikált oldalt létrehozni a házirendjüknek, illetve a friss információkat 10 rögzített posztban oszthatják meg a közösségükkel. A rendezvényen beszéltek arról is, hogy a londoni fejlesztőcsoport létszámát megkétszerezik, hogy nagyobb hatékonysággal tudjanak dolgozni a biztonsági funkciókon, mint a hamis fiókok beazonosítása, a felhasználók védelme és a kártékony tartalmak bejelentésének továbbfejlesztése.

A Facebook eredeti bejelentése itt olvasható.

A közösségépítők támogatásával Mark Zuckerberg korábbi posztjához híven továbbviszik a „kevesebb hír- és oldalbejegyzés, de több közösségi poszt a hírfolyamban” vonalat, amiről korábban mi is írtunk.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés