hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Fiat szponzorálja a Faithless új klipjét

A Big Brother reklámszünetében mutatják be először a Faithless Feelin’ Good című számához készített klipet. A videót a Fiat szponzorálta, a csapat új albumát csak a Tescóban lehet majd kapni.

hirdetés

A Faithless Feelin’ Good című új számához készített klip egyben reklámszpot is lesz. A szponzor Fiat által prommercialnak nevezett három perces klipet először a Big Brother szünetében vetítik le, és kizárólag Fiat Punto Evo autók lesznek benne láthatóak. A premier után a klipből vágott harminc másodperces szpotok futnak majd szeptember 12-ig – írja a Brand Republic.

Elena Bernardelli, a Fiat marketingigazgatója úgy nyilatkozott, hogy korábban egyetlen autómárka sem készített olyan videóklipet, amiben a sztorit egyszerre az autóra és a bandára írták volna meg.

A Faithless sajtóközleményében úgy fogalmaz: „Mindig is kerestük azokat az új utakat, amikkel a zenénket különböző közönségekhez el tudjuk juttatni. Azt az ötletet, hogy a legújabb klipünket egy reklámszünetben mutassuk be, soha nem csinálta korábban egyetlen másik banda sem”.

A kampány részeként a Fiat piacra dobja a Feelin’ Good Punto Evo limitált számú sorozatot is.

A kampányt az a Krow nevű kreatívügynökség készítette, a médiavásárlásért a WPP tulajdonú Maxus felel. A Faithless-hez kötődő, szintén marketingakció, hogy az új albumukat csak a Tescóban lehet majd kapni.

Noha a Fiat a világ első ilyen projektjeként futtatja a kampányt, korábban Sting a Jaguar S-Type autóját promotálta a 2000-es Desert Rose klipjében. Popsztárok egyre sűrűbben tűnnek fel autómárkák arcaiként. Nemrég Victoria Beckham vállalta, hogy a Land Rover Evoke arca legyen, Shakira és a Seat együttműködése pedig elég régre nyúlik már vissza.

 

 

 

KO/Brand Republic

KO Reklám

Fiat

Faithless

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés