hirdetés
hirdetés
hirdetés

A főnök kisfiától kérték el az autót a Honda legújabb szpotjához

Játékos megoldással sikerült a négy fal között száguldozniuk egy kék Civic-kel. 

hirdetés

Az autós reklámok szinte kivétel nélkül csupa szabadban felvett jelenetek sokaságából állnak, ahol bemutatják, hogy az adott jágány veszi a lehető legjobban az összes havas kanyart, száguld bele a naplementébe, kerüli ki a legváratlanabb akadályokat. 

Aztán a karantén hozott egy büdös nagy pofont az iparnak, és kezdődhetett a stockvideókból és a felhasználók telefonjairól feltöltött nyersanyagokból összeollózó hadművelet a reklámokban. 

A Memac Ogilvy dubaji kirendeltsége a Honda UAE megkeresésére egy szándékosan más irányt választott, amiben a lelkifröccsök és az otthonmaradás hősiességének kidomborítása helyett a játékosságra került a hangsúly.

 

Az Adweek infói szerint abban a szerencsés helyzetben voltak, hogy az ügynökség vezetője és a fényképezésért felelős vezetője egy épületben lakik, úgyhogy anélkül tudtak találkozni, hogy el kellett volna hagyniuk a házat.  A projekthez elkérték a Honda egyik igazgatósági tagjának a gyerekétől annak egyik játékautóját  (nyilván volt neki egy méretarányos Civic-je, ezt házhoz vitték nekik) majd egy horgászdamilt rögzítettek rá, és azt húzták végig a lakás padlóján. Főként természetes fényt használtak (egy olvasólámpa kivételével), hogy így próbálják meg leutánozni az épületek által vetett árnyékokat az autó karosszériáján. A felszereléshez az Ogilvy saját házi kameráját használták, szerencsére volt egy makrolencséjük is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés