hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google fellép kínai másolatával szemben

A Google jogi lépéseket fontolgat a Goojje kínai webes kereső és közösségi portál ellen, mert az oldal emblémáját a Google és Baidu logóiból ollózták össze.
hirdetés

A Goojje - amely magát a "Google kínai nővérének" tartja - januárban látott napvilágot, miután az amerikai keresőmotor bejelentette, hogy fontolgatja kivonulását Kínából. Kínai médiabeszámolók szerint a Google védjegysértéssel vádolja a www.goojje.com alkotóit, és levélben már kérte a félrevezető logó eltávolítását.

A Goojje-t állítólag egy kantoni egyetemista vezette 20 fős csoport hozta létre, és azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy a Google pártját fogva közölte: örülne, ha az amerikai vállalat a maradás mellett döntene. Az azonban továbbra is rejtély, hogy mi állhatott a Google január 12-i bejelentése mögött, amely szerint keresőjében nem hajlandó tovább cenzúrázni a tartalmakat, mert rendszerét kínai területről kiinduló, azonosítatlan hackertámadások érték. Elemzők szerint a Mountain View-i székhelyű vállalat már rég megbánta a világ legnagyobb piacának elhagyásával való fenyegetőzését, ám a meggondolatlanul kiadott közleménynek nagyobb volt a visszhangja, mint gondolták.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés