hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google még nem kereste meg a kínai vezetést problémáival

Google eddig még sem a problémáival, sem megbeszélések kezdeményezésével nem kereste meg hivatalosan a kínai állami szakvezetést.
hirdetés

A világ legnagyobb keresőportálját üzemeltető amerikai cég korábban nyilvánosan bejelentette, hogy miután rendszerét vélhetően kínai területről hackertámadások érték, nem hajlandó tovább szűrni keresőjének tartalmát, s fontolóra veszi távozását. A kínai politikus szerint azonban ezt követően a cég "egyáltalán nem tájékoztatta a minisztériumot kivonulási szándékáról".

A Google "nem adott be jelentést a minisztériumnak azokról a bizonyos internet szabályokról és a kibertámadásokról, illetve nem kezdeményezett tárgyalásokat" - jelentette ki Miao Vej. Hozzátette: a Google joga eldönteni, hogy folytatja-e tevékenységét az országban.

"Amennyiben a Google a maradás mellett dönt és követi a kínai törvényeket, akkor továbbra is szívesen látjuk" - mondta Miao. "Ha a piacról való kivonulás mellett dönt, akkor az ezzel kapcsolatos hivatalos eljárásnak meg kell történnie és kezelnie kell a felhasználók vélhetően felmerülő problémáit"- fűzte hozzá.

A kínai piacon 2007 óta jelen lévő Google jelenleg továbbra is a korábbi gyakorlatnak megfelelően, a helyi előírások szerint működteti internetes keresőjét az országban. Sajtójelentések szerint a Google egyik vezetője napokkal ezelőtt Washingtonban azt közölte, hogy nincs konkrét menetrendje további kínai lépéseinek, de továbbra is határozott terve, hogy megszünteti webes keresőjének szűrését.

Más beszámolók felhívják a figyelmet arra, hogy a Google a múlt hónapban kínai honlapján álláshirdetéseket tett közzé, amelyekben több tucat alkalmazottat - köztük mérnököket, értékesítéssel és kutatással foglalkozó szakembereket - keres Pekingben, Sanghajban és Kuangcsouban.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés