hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google-t is lekörözte Facebook

Az amerikai webstatisztikai adatok szerint a Google.com keresőmotor népszerűségét is túlszárnyalta Facebook.com közösségi portál, amely a teljes egyesült államokbeli netes forgalom 7,07 százalékát teszi ki.
hirdetés

A Hitwise felmérésében összehasonlításként azonban csak a Google amerikai változata szerepelt, és nem tartalmazza a keresőóriás helyi oldalait - például a .hu végződésű magyar oldalt -, illetve a Google olyan népszerű szolgáltatásai sincsenek benne, mint a Gmail levelezőrendszer vagy a YouTube videomegosztó.

A Facebook előretörése mindenesetre jelentős eredménynek tekinthető. A közösségi portál felhasználóinak száma tavaly áprilisban lépte át 200 milliót, idén februárban pedig már 400 millió felett járt. A Facebook az amerikai netforgalom 7,07 százalékát, a Google.com amerikai oldala pedig  a 7,04 százalékát teszi ki.

A felhasználók tavaly decemberben havi átlagban több mint öt órát töltöttek a közösségi portálok nézegetésével, és ez 82 százalékos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest - derül ki a Nielsen piackutató adataiból.

Az amerikai felhasználók egyébként a közösségi portálok használatában az élen járnak, az átlaghoz képest 1 órával töltenek többet ezeken az oldalakon - olvasható a The Daily Telegraph című lap online kiadásában.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés