hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Grey/G2-vel megy az EFOTT-ra a Rauch

A Grey/G2 nyerte a Rauch Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írt ki a vállalat.

hirdetés

Idén harmadszor bízta a Grey/G2-ra élmény-aktivációját a Rauch, amely 2013-ban főtámogatóként lesz jelen a június 25-29. között megrendezendő zánkai fesztiválon. Az ügynökség feladatai közé tartozik a projekt teljes körű megvalósítása, így a Grey/G2 felel a zenei fesztivál ideje alatt a Rauch- márkákhoz kötődő élményekért és aktivációkért.

Az idén 20 éves Rauch Hungária a márka domináns megjelenítését és az Icetea márka kiemelését tűzte ki célul az értékesítés volumenének növelése mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés