hirdetés
hirdetés
hirdetés

A három nagy rádió elszakadni látszik a mezőnytől

Mind a teljes lakosság mind kereskedelmi célcsoportban ellépni látszik hallgatottságban az MR1-Kossuth, a Class FM és a Neo FM.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ja és bocsánat egy dolog még kimaradt: "Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió
hallható." ezt ugye nem gondolta komolyan amikor leírta? Mivel én az országos adatokat nézem és nem a helyi lokális piacok kérdését teszem fel.... Gondolja át, mivel ott
ugyan azokkal megy csatába.... Neo, Class, és a közszolgálatiak . És egy apróság még, ha a lefedettség számít mint írja, akkor pl. hol van a Gong Rádió hálózat és
mondjuk az N-Joy ???? Szóval van ezer seb ezerrel vérzik és mint megtudtuk Tihanyban, mindent ledugunk a torkon amink van....
#
Kedves Hauk Zoltán Úr! Megtisztelő számomra, hogy válaszol. Viszont, ettől okosabb nem lettem. A számítást ne kenjük a lefedettségre, mert éppen ez a bibi. Akkor
vegyük inkább a Juventust a lefedettsége alapján a legnagyobb népsűrűségű Pest és még szinte Bács - Kiskun is benne van a fő adónak számító 89,5 MHz területében,
ez majdnem az ország 25%-a sajnos. Itt van a MR2 Petőfi is amit ugye nehéz nem országos adónak minősíteni is szinte lefedi az országot 80-90% -ban. Nos ehhez mérten van
gondom, a sulyokkal amikor az adatokat nézem. Gondolom , nem Ön lesz az aki a szakmai nüanszokat meg fogja tudni mondani, mivel a kutatás résztvevője és nem készítője.
Számomra egy dolgot erősít meg, hogy baj van a rádiós méréssel ismét, és nem hiába lesz nagyobb szerepe az internetnek a piaci részesedést tekintve, mert ott többféle
és nem megkérdőjelezhető mérés létezik ami szinte számítógép hely precizitással megmondja mikor mit látogatott az aki éppen ott járt. Tehát zárásként- nem az a
baj, hogy kinek mekkora a micsodája, hanem az hogy éppen összeér és mit fed le.... :)
Üdvözlöm, és további sok sikert az amúgy közelgő újbóli pályázathoz is!
ribbon
#
Kedves Ribbon,

A Rádió1 nem csak Budapesten és a megyeszékhelyeken hallható hanem lefedi az ország 30-35%-át. Nem tudom, miért a Rádió1-et sikerült kiszúrni, de érdemes
összehasonlítani a többiekkel és abból talán számodra - és minden kedves médiás kolléga számára, akik a Te megjegyzésedet olvassák - is kiderül, hogy az új
kutatási metodika eredményei a hasonló lefedettségű Juventusra, illetve az országos adókra egyaránt konzekvensek:

Teljes népesség:
Budapest: Neo - 282 e, Juventus - 193 e, Class:162 e, Rádió1 118 e
Országos: Neo - 1.412 e, Class - 1.302 e, Juventus - 521 e, Rádió1 444 e

Az is fontos szempont lehet, hogy Budapesten 15-20 adó között oszlanak meg a hallgatók, addig megyeszékhelyeken 3-4 rádió hallható.

További a Rádió1-et érintő kérdésed esetén állok rendelkezésedre, szívesen segítek.
Elérhetőségeim:
hauk@radio1.hu, 473-2600

További minden jót:

Hauk Zoltán
kereskedelmi igazgató
Rádió1
#
Egy kis matek, egy másik oldalon ott vannak a kibontott napi adatok is( radiosite.hu). Abban ott van , hogy Bp-n a Rádió 1 egy napi átlag hallgató száma 119 ezer fő, nos ha
ezt megnézzük az ország egészére nézve ( és ne legyünk pontatlanok) akkor honnan tud még 286 000 főt összeszedni ez az adóhálózat, ha a megyeszékhelyek ahol szól
sem ad ki többet mint 500 fő .... Gondolkodjunk el ezen... Debrecen 250 000 , Pécs 110 ezer és a többi 80-50 ezer közötti lakosú. De ez nem a 15-49 évek korosztály hanem
az összes lakosok száma, ami tehát nem stimmel az az, hogy vagy túl van súlyozva a kutatásban a Rádió 1 vagy alul van reprezentálva a többi rádió .... Én nem vagyok
egy nagy matematikus, de nem stimmelnek a számok.... Gyanítom nem véletlen, hogy ezek a rádiók adják ki közösen ezt a kutatást... De hajrá, a mérés csak az interneten
pontos mert ott nehezebb csalni....

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés