hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS-től érkezik szakember a DOT csapatába

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél.

hirdetés

Baranyi Bálint májustól a DOT Creative senior account menedzsereként folytatja.

Baranyi szakmai pályafutását ügyféloldalon még gyakornokként kezdte a Magyar Postánál, ahol később már brand managerként dolgozott a márkán, valamint annak logisztikai almárkáján, az MPL-en. Ezután az ügynökségi oldalon előbb account, majd rövidesen senior account manager volt a HPS-nél, többek között a MOM Park, Mercedes-Benz, Mondelez, Magnet márkák integrált kommunikációs kampányait vezette.

Baranyi Bálint
Baranyi Bálint

“Az integrált kommunikációs kampányok koordinálása során mindig is a digitális terület állt a szívemhez a legközelebb, így nem volt számomra kérdés, hogy ha egyszer továbblépek, akkor az ebbe az irányba fog történni. Ebben a mindsetben találtuk meg egymást a DOT-tal, úgyhogy nem tudtam nemet mondani egy beszélgetésre. Megismerve a cég munkáit, szakmaiságát és megtapasztalva a cégen belüli családias hangulatot könnyű volt a döntés. Amikor igent mondtam, akkor a dinamikusan fejlődő cégnek és a digitális kommunikáció folyamatos innovációinak köszönhetően egy klasszikus jutott az eszembe: A végtelenbe és tovább" - kommentálta érkezését Baranyi Bálint.

Frissítés: A cikkben eredetileg az szerepelt, hogy Baranyi Bálint a Soproni integrált kommunikációs kampányait vezette. A Heineken Hungária hozzánk eljuttatott levelében azonban azt írja: "Integrált kampányainkat, így a Soproni márka kampányait is lead ügynökségi partnerünk, az ACG Reklámügynökség irányítja". A hibáért elnézést kérünk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés