A HPS-től érkezik szakember a DOT csapatába
Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél.
Baranyi Bálint májustól a DOT Creative senior account menedzsereként folytatja.
Baranyi szakmai pályafutását ügyféloldalon még gyakornokként kezdte a Magyar Postánál, ahol később már brand managerként dolgozott a márkán, valamint annak logisztikai almárkáján, az MPL-en. Ezután az ügynökségi oldalon előbb account, majd rövidesen senior account manager volt a HPS-nél, többek között a MOM Park, Mercedes-Benz, Mondelez, Magnet márkák integrált kommunikációs kampányait vezette.

“Az integrált kommunikációs kampányok koordinálása során mindig is a digitális terület állt a szívemhez a legközelebb, így nem volt számomra kérdés, hogy ha egyszer továbblépek, akkor az ebbe az irányba fog történni. Ebben a mindsetben találtuk meg egymást a DOT-tal, úgyhogy nem tudtam nemet mondani egy beszélgetésre. Megismerve a cég munkáit, szakmaiságát és megtapasztalva a cégen belüli családias hangulatot könnyű volt a döntés. Amikor igent mondtam, akkor a dinamikusan fejlődő cégnek és a digitális kommunikáció folyamatos innovációinak köszönhetően egy klasszikus jutott az eszembe: A végtelenbe és tovább" - kommentálta érkezését Baranyi Bálint.
Frissítés: A cikkben eredetileg az szerepelt, hogy Baranyi Bálint a Soproni integrált kommunikációs kampányait vezette. A Heineken Hungária hozzánk eljuttatott levelében azonban azt írja: "Integrált kampányainkat, így a Soproni márka kampányait is lead ügynökségi partnerünk, az ACG Reklámügynökség irányítja". A hibáért elnézést kérünk.