hirdetés
hirdetés

Amit egykor a reklám jelentett a filmezésnek, az ma már az HBO-n és a Netflixen keresendő

A vizsga című film 2011-ben a hazai filmgyártás egyik nagy sikertörténete volt. Az alkotógárda a visszatérésre készül, hiszen A játszma címmel már leforgott a kémfilm folytatása is, amely 2021-ben, A vizsga után tíz évvel érkezik (remélhetőleg) a mozikba. Mivel azonban 2020-ban a filmgyártás sem a kijelentő mondatokról szól, a film rendezőjével és írójával, Fazakas Péterrel és Köbli Norberttel a forgatás mellett a forgalmazás átalakulásáról, a sorozatipar trendjeiről, színészkérdésről és a hazai finanszírozási rendszer hangsúlyváltásairól is beszélgettünk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!