hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Klubrádió kapta az utolsó szabad frekvenciát

Az ORTT még a kormányváltás előtt döntött az utolsó szabad budapesti frekvenciáról. A Klubrádió évi 40 millió forintot spórolhat a frekvenciaváltással – írja az Index. Tirts Tamás ORTT-tag megdöbbent.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem hallgat el a Klubrádió - 16:43
Minden Klubrádió hallgatónak igazi öröm, hogy az Országos Rádió- és Televízió Testület mai döntése alapján a Klubrádió megnyerte a 92.9 MHz-es frekvenciára
kiírt pályázatot. A Klubrádió azért indult el ezen a tenderen, mert jelenlegi - 95,3 MHz-es - frekvenciájára vonatkozó engedélye a magyar médiaszabályozás
sajátosságai nyomán 2011. februárjában lejár. A frekvencia megújítására már rég ki kellett volna írni a pályázatot, de az már látszott, hogy hiába várunk, a
törvényes határidőn belül biztos nem születik meg a tender kiírása.

A Klubrádió közéleti-, közszolgálati műsorai iránti érdeklődés a fennállása óta folyamatosan nő, ezért a rádió határozott szándéka a tevékenység
folytatása az elkövetkező években is. Mindenekelőtt, ne aggódjon senki, nem egyik napról a másikra kell áttekerni a rádión a keresőt, a megszokott műsorok a megszokott
frekvencián, a 95.3-on, még sokáig szólnak; idejében értesülhet mindenki a váltásról, amikor majd a 92.9 MHz-en lesz hallható a Klubrádió Budapesten és környékén.

Már lehet hallani a politikai reakciókat, amelyekkel kapcsolatban érdemes tudni, hogy a 92.9 MHz-es frekvencián évek óta egyetlen rádió sem szól, vagyis elnémítani
azon a hullámsávon senkit sem lehetett. A pályázat kihirdetése után A KDNP szóvivője illetve az ORTT fideszes tagja azt közölte, hogy a így szeretnék elhallgattatni a
pályázaton indult Katolikus Rádiót.

Szándékos félretájékoztatásra vagy nagyfokú tájékozatlanságra vall annak terjesztése, hogy egyszerre két frekvenciát birtokolhat a Klubrádió, mert a pályázatban
az egyik összeférhetetlenségi kritérium volt, hogy lemond a korábbi frekvencia jogosultságáról az, aki megnyeri a 92.9 MHz-et. A KDNP szóvivője ugyanis ma azt mondta,
hogy a Klubrádió megkettőzheti médiaerejét, márpedig ez nem igaz.

Szándékos félretájékoztatás az is, hogy törvénysértés történt volna a pályázathirdetés idejével kapcsolatban, mert éppen az ellenkezője igaz: a pályázat
beadása után hatvan nappal ki kellett volna hirdetni az eredményt az ORTT-nek. A Médiatörvény minden idevonatkozó rendelkezésének megfelelt a médiahatóság mai
határozata.

Ezt erősíti az is, hogy mivel a szavazatokat tizenketted részenként számítják be, az öttagú testület szocialista tagjai, Ladvánszky György és Gyuricza Péter,
illetve Timár János SZDSZ-es delegált nyolc tizenketted részben, tehát kétharmados többséggel ítélték a frekvenciát a Klubrádiónak.

Az Index a pályázathirdetésről szóló beszámolójában egy dologban biztos téved. Abban, hogy, hogy ezzel a frekvenciával takarékosabban működhet a Klubrádió. Az
igaz, hogy az elnyert frekvencia mentesül a műsorszolgáltatási díj fizetési kötelezettségtől, hiszen közműsorszolgáltató lesz, ami azonban azt is jelenti, hogy sokkal
szigorúbbak az üzleti feltételek, amelyek között működnie kell, vagyis sokkal kisebb lehet csak a kereskedelmi bevétele.


(Klubrádió)
#
Kicsit pontatlan , mivel a következő 5 Bp-i frekvencia még ki sincs írva végleges pályázattal, tehát arról még nem dönthet a testület. A másik alapvető tény, hogy ez
a forgatókönyv akár meg is lehetett írva, mivel a Klub frekvenciája az 5 még pályáztatás előtt álló között található, és arról már nem ez az összetételű
testület dönthet. Míg a következő körben a Lánchíd Rádió hálózati fejlődését hozhatja magával, mivel a vidéki körben ők pályáztak és a Mária Rádió illetve
a Rádió 1 érdekeltségébe tartozó Zenebolygó Kft.... Szóval ez most, szerintem vihar a biliben...

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés