hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Klubrádió társ akar lenni

Szeptember közepétől október végéig sajtó- és közterületi kampány keretében vezeti be a Klubrádió a frissített arculatát.
hirdetés

A rádió az elmúlt évben különböző műsorait állította kampányai középpontjába. 2008 őszén az eddigi gyakorlattól eltérően általános imázskampány keretében szeretnék a márkához jelenleg társított egyik értéket kiemelni. "A kampány a rádióhallgatók igen széles körét szólítja meg. A társadalom különböző rétegeit bemutató képek a hallgatók -beszélgetőtársaink- sokszínűségét hivatottak bemutatni" - fogalmazott Dreiszker Péter marketingvezető.

Az új márkastratégia kialakítására és a kommunikációs kampány lebonyolítására a Klubrádió júliusban meghívásos tendert hirdetett, amelyre a korábbi ügynökségen, az Art Force-on kívül hat ügynökség kapott meghívást. A shortlist-re két ajánlat került fel. Az őszi imázs kampányt - s ezzel együtt egy évre a rádió teljes körű kreatív ügynökségi címét - a Republic nyerte el. A többi pályázó ügynökség nevét a rádió nem árulta el.

A kommunikáció a nyomtatott sajtóban és közterületi felületeken zajlik majd, amelyre összesen nagyjából negyvenmillió forintot költ a rádió.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés