hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kraft Foods a karácsonyra készül

Meghívásos tenderen választott partnert a Kraft Foods. A nyertessel Valentin-nap kapcsán már dolgozott, most karácsonyra szól az együttműködés. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az Artinvent nyerte a Kraft Foods meghívásos tenderét, a többi indulóról nincs információnk. 

Az Kraft Foods a csokoládé, kávé és keksz márkáit összefogó karácsonyi multibrand kampányának reklámfeladataira hirdetett tendert. A megbízás nemzetközi szintű, így az Artinvent reklámfilmje nemcsak Magyarországon, hanem a régió több piacán is megjelenik majd. 

Az ügynökség már máskor is dolgozott a Kraft Foods-szal, többek között a Milka idei Valentin napi Milka Valentin Dizájner kampánya is az ő nevükhöz fűződik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés