hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legjobbak beszélnek munkáikról az októberi Lions Live-on

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés

Téma lesz például a McCann Tel Aviv és a Craft London szóvicceló ThisAbles Ikea-kampánya, amiben a mozgáskorlátozott emberek számára hasznos bútorkiegészítőket mutattak be. Lions Live elhozza a kreatív vezetőket, copywritereket és az ügyfelet is, hogy elmondják, hogyan alakították a történetet. A koncepció kitalálsában részt vett a McCann Tel Aviv ügynökség paralízisben szenvedő munkatársa, Eldar is, aki a főszereplője az egyik kampányban szereplő kisfilmnek is. A This Ables-ről itt írtunk hosszabban.

A Lions Live foglalkozik még a Virtue Copenhagen AdDress the Future projektjével (az első, semmilyen környezeti kárt nem okozó digitális ruhakollekció), a BBDO Dubai The Blank Edition kampányával (napilapos téma), a DDB Berlin The Uncensored Playlist munkájával (korábban cenzúrázott cikkek dalszöveggé alakítása) vagy a VMLY&R Poland The Last Ever Issue kampányával is (ellentmondásosan pornóval és szexizmussal egyszerre foglalkozó projekt).

Regisztrálni itt lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés