A legjobbak beszélnek munkáikról az októberi Lions Live-on
Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.
Téma lesz például a McCann Tel Aviv és a Craft London szóvicceló ThisAbles Ikea-kampánya, amiben a mozgáskorlátozott emberek számára hasznos bútorkiegészítőket mutattak be. Lions Live elhozza a kreatív vezetőket, copywritereket és az ügyfelet is, hogy elmondják, hogyan alakították a történetet. A koncepció kitalálsában részt vett a McCann Tel Aviv ügynökség paralízisben szenvedő munkatársa, Eldar is, aki a főszereplője az egyik kampányban szereplő kisfilmnek is. A This Ables-ről itt írtunk hosszabban.
A Lions Live foglalkozik még a Virtue Copenhagen AdDress the Future projektjével (az első, semmilyen környezeti kárt nem okozó digitális ruhakollekció), a BBDO Dubai The Blank Edition kampányával (napilapos téma), a DDB Berlin The Uncensored Playlist munkájával (korábban cenzúrázott cikkek dalszöveggé alakítása) vagy a VMLY&R Poland The Last Ever Issue kampányával is (ellentmondásosan pornóval és szexizmussal egyszerre foglalkozó projekt).
Regisztrálni itt lehet.