A Magyar Telekom nyerte a EEA régiós díját
Az Uniomediával közösen csinált Legyél te is informatikus! kampányt díjazták.
A European Excellence Awards-on idén is több magyar döntős volt, többek között a CEU szolidaritási kríziskampánya, erről és a többi shortlistesről itt írtunk korábban.
November 30-án kiosztották a díjakat, és a Magyarországot, Szlovákiát, Csehországot és Szlovéniát magába foglaló kategóriában az Uniomedia és a Magyar Telekom Legyél te is informatikus! mottójú kampányát díjazták, amelyet 2016-ban indítottak, de 2017-ben tovább folytatták. A régiós (56-os számú) kategória öt jelöltjéből amúgy három magyar volt, a másik kettő a Noguchi NaturAqua-koraszülött kampánya, illetve a szintén Uniomedia által levezényelt JCDecaux novellás-megállós kampánya.
Erre nézegethetők a jelöltek és a győztesek.