hirdetés
hirdetés

A MAKSZ képviseli Cannes-t

2011-02-22

Idén és jövőre is a MAKSZ lesz a Cannes-i reklámfesztivál hivatalos képviselője Magyarországon.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lesz a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerződéses magyarországi képviselője 2011-ben és az azt követő évben. Az idei fesztiválnak június 19-25-ig ad otthont a dél-franciaországi fürdőváros.

A szervezők és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége között létrejött együttműködés szerint a MAKSZ első kézből értesül a fesztivál menetéről és az eseményekről, és feladata, hogy hazánkban elősegítse a fesztiválra és a díjátadó gálára való jelentkezést, megismertesse a fiatalokat a Cannes Young Lions versennyel, valamint bemutassa a fesztivált követően egy kiállítás keretében a győztes alkotásokat.

Aczél László, a MAKSZ elnöke elmondta, hogy a Cannes Lions együttműködési ajánlata megtiszteltetés a szövetség számára: „A fesztivál egyértelműen a reklámszakma legrangosabb eseménye, az iparágban ugyanúgy tekintenek az ott elnyerhető oroszlánokra, mint a filmszakmában az Oscar-díjakra. A MAKSZ célja a fesztivállal való együttműködéssel, hogy minél többen halljanak Magyarországon is a Cannes-i eseményekről, minél több magyar pályamunka jusson el a zsűrizésig és idővel minél többen indulhassanak jogos reményekkel az egyik oroszlánra” – fogalmazta meg a MAKSZ rövid- és hosszú távú elképzeléseit Aczél László.

A MAKSZ a cannes-i együttműködés mellett, az Eurobest reklámverseny képviseletét is elnyerte.

Idén 58. alkalommal rendezik meg a Cannes Lions-t. Tavaly több mint 24.000 pályamunkát küldtek be a 12 kategóriában, amelyek közül 3200 nevezés került a zsűri elé. A Cannes Lions 2011. március 4-ig várja a nevezéseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés