hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ellen/állás/foglalás

A MAKSZ nem randizik

"A Nagy Kreatív Napra meghirdetett Kreatív Rapid Randi ellentétes a MAKSZ által képviselt szemlélettel és értékekkel" - írja a MAKSZ állásfoglalása. Vajon miért? A szakmai szövetség állásfoglalása és a Kreatív válasza.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Lehet, "csak" az a baj, hogy nem ők találták ki? :evil:
#
Az első Kreatív Rapid Randi ötletgazdájaként - nem a rendezvény védelmében - annyit tudok ehhez mondani: maximális rövidlátásra vall a MAKSZ részéről ez az
"állásfoglalás". A rapid randi egy játékos szakmai ismerkedés, "kémia" teszt. Nincs benne semmi ördögi vagy a szakmára nézve dehonesztáló. Nagy a baj akkor, ha a
szakma attól vár presztízst, ha magát ennyire komolyan veszi.
#
a maksznál mintha be lennének szarva valamitől.

http://www.maksz.com/content.php?m_id=60&todo=shownw&nid=862
"A TV-ben futó szpotok 80%-át MAKSZ ügynökség készítette."
sikerkampány
#
a gitt egylet rugalmatlanságára jellemző a reakció. senki nem gondolta, hogy bármikor is kiváltható lenne egy tender ezzel a módszerrel. ahogy az előttem reagáló már
megírta, ez csak egy játék. ettől függetlenül biztos, hogy ad egy benyomást az ügynökség hozzáállásáról, spontaneitásáról, problémamegoldó készségéről, "jó
fejségéről", képességeiről. ha komoly stratégiai kihívások elé állítanák a résztvevőket, akkor is maximum az első lépéseket lehetne megítélni, semmi többet. az
utóbbi időben a maksz nagyon konzekvensnek próbálja mutatni magát, holott igen komoly felelőssége van abban, ahol most a szakmai színvonal tart. persze jogos meglátás az
is, hogy egyszer el kell kezdeni változtatni, de kérdés, hogy ez mennyire hiteles a szakma számára.
#
szerintem is fassag ez a hozzaallas. abban veszi tul komolyan magat a maksz, amiben nem kellene. vicc.
#
Igen szomorúan olvastam a MAKSZ állásfoglalását a Rapid Randival kapcsolatban. Nem hiszem, hogy az ilyen jellegű - alapvetően az adott Konferencia színesítését
szolgáló - programba belekötve szükséges és illő a MAKSZ által képviselt (amúgy teljes mértékben jogos) szakmai álláspontokat kifejezésre juttatni. Nyilvánvaló,
hogy ez nem egy valós tenderhelyzet, hanem egy kis szimulációs feladat. Ne tegyük már tönkre a játékot, felesleges komolykodással. Ez kb. olyan mintha egy profi focista az
utcán haladva az elé guruló labdát nem rúgná vissza a gyerekeknek arra hivatkozva, hogy nincs rajta a szerelése és nem a focipályán van...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés